نرده‌های گره چینی فلزی

معمولاً از فلزاتی مانند آهن (پروفیل هایی در ابعاد مختلف)  ساخته می‌شوند و برای استفاده در باغچه‌ها، حیاط‌ها، فضای باز و حتی داخلی مناسب هستند. طرح گره چینی به نوعی دارای الگوی شبکه‌ای است که توسط پروفیل روانه شده در قوس‌های عمودی و افقی تشکیل می‌شود.

گره چینی فلزی به همراه شیشه رنگی،گره سنتی فلزی،گره چینی فلزی،ساخت در و پنجره گره چینی فلزی،ساخت درو پنجره گره  سنتی فلزی،شیشه رنگی،گره سنتی،گره چینی،گره چینی فلزی،هنر گره چینی،هنر معماری اسلامی،حفاظ فلزینرده گره چینی فلزیگره چینی نماساختمان،گره چینی فلزی،گره چینی،اصفهان،بانک خازنی،نماسنتی ساختمان،درمسجد،نمافلزی ساختمان،نمااجری،نماساختمان

این نوع نرده‌ها دارای مزایای زیادی هستند. اولاً، طرح گره چینی مانند یک صفحه مجذوری است که بصورت خطوط روشن و تیره، الگویی زیبا و جذاب ایجاد می‌کند. این طرح ظاهری زیبا و باز نمودنی را به نرده می‌بخشد و برای تزئین فضاهای مختلف مناسب است.

ثانیاً، نرده‌های گره چینی بسیار مستحکم و پایدار هستند. به دلیل الگوی شبکه‌ای که دارند، این نرده‌ها به راحتی تحمل فشار و ضربات قوی را می‌کنند و به علت استفاده از فلزات مقاوم، نسبت به خرابی و خوردگی نیز مقاوم هستند.

سوماً، نرده‌های گره چینی قابلیت تهویه مناسبی را دارند. به دلیل وجود بازه‌های بین قوس‌های گره چینی، جریان هوا در طرح نرده به خوبی صورت می‌گیرد و این باعث می‌شود که نرده مناسبی برای استفاده در محیط‌های به‌روز و باز باشد.

با توجه به مزایای مذکور، نرده‌های گره چینی یک انتخاب عالی برای استفاده در فضاهای مختلف هستند. با تنوع طرح‌ها و رنگ‌ها، می‌توانید نرده‌ای را انتخاب کنید که به سبک و دکوراسیون محیط خود می‌پردازد و به زیبایی و امنیت فضا افزوده کند