مراحل ساخت درب و پنجره فلزی گره چینی –جوشکاری

ساخت درب و پنجره فلزی گره‌چینی– جوشکاری یک فرآیند متنوع و حرفه‌ای است که به توانایی و دقت فنی نیاز دارد. در زیر مراحل ساخت و جوشکاری این نوع درب و پنجره را شرح می‌دهیم:

۱. بررسی و طراحی: در این مرحله، نیازمندی‌ها و نقشه‌های مورد نظر بررسی می‌شود. ابتدا ابعاد و شکل درب یا پنجره مورد نظر را تعیین کنید و سپس نقشه‌های مورد نیاز برای ساخت و جوشکاری را طراحی کنید. که طراحی ها با نرم افزار های مخصوص رشته معماری (اتوکد، رویت،مکس و…) انجام می شود.

گره چینی فلزی

۲. خرید مواد اولیه: مواد اولیه مهمی شامل فولاد و پروفیل در ابعاد های مختلف (یا هر فلز دیگری که به عنوان مواد اصلی استفاده می‌شود(شمش،استیل و…) و متعلقات مثل پیچ و مهره‌ها را خریداری کنید. مطمئن شوید که مواد با کیفیت و استاندارد را انتخاب کرده‌اید.

گره چینی آهن گره سنتی فلزی

۳. برش و تمام کردن: با استفاده از ابزارهای مناسب، قطعات مورد نظر را بریده و آن‌ها را به اندازه مورد نظر درمی اوریم.

گره سنتی فلزی اصفهان

۴. جوشکاری: در این مرحله، با استفاده از دستگاه جوش، قطعات را با هم جوش بدهید. این مرحله شامل جوشکاری قسمت‌های مختلف، مانند قاب، قفل‌ها و بست‌ها، صفحه‌های شیشه‌ای و سایر قطعات است.

گره چینی فلزی اصفهان

گره چینی سنتی فلزی،گره سنتی فلزی،ساخت درب و پنجره گره چینی فلزی ،ساخت پنجره و در گره سنتی فلزی،المان شهری سنتی فلزی

گره چینی سنتی فلزی،گره سنتی فلزی،ساخت درب و پنجره گره چینی فلزی ،ساخت پنجره و در گره سنتی فلزی،المان شهری سنتی فلزی

۵. پاکسازی و تمیزکاری: پس از جوشکاری، قطعات را از لحیم‌ها و پوشش‌های اضافی پاک کنید. در صورت نیاز، سطح درب یا پنجره را تمیز کنید و صاف کنید.

سند پلاست گره چینی فلزی

۶. پوشش و رنگ‌آمیزی: در این مرحله، در صورت نیاز، قطعات را با پوشش‌های مقاوم در برابر خوردگی و رنگ آمیزی کنید. این کار به عنوان یک لایه محافظ بر روی فلز عمل می‌کند و باعث می‌شود درب یا پنجره بیشتر مقاوم در برابر آب و هوا و عوامل خارجی شود.که رنگ امیزی شامل رنگ کوره ای و رنگ استاتیک می باشد.

گره سنتی فلزی و گره چینی فلزی پوشش و رنگ آمیزی با کوره-گره چینی فلزی

۷. نصب و تست: در این مرحله، درب یا پنجره را در موقعیت مناسب قرار دهید و آن را به سازه اصلی یا قاب مربوطه جایگذاری می کنیم.

پنجره مسجد-گره چینی فلزی درب و پنجره مسجد-گره چینی فلزی نورگیرسنتی - گره چینی فلزی