شبکه گره چینی سنتی فلزی روستای طراز ناهید از توابع شهر ساوه

سلام به همه دوستان عزیز و خوانندگان عزیزم! امروز قصد داریم در این بلاگ پست جدیدی را به اشتراک بگذاریم که مطمئناً شما را به شگفت زده خواهد کرد. در این بلاگ پست، قصد داریم درباره یک شبکه گره چینی سنتی فلزی در روستای طراز ناهید از توابع شهر ساوه صحبت کنیم. این روستا که در استان مرکزی قرار دارد، با تاریخچه و فرهنگ خاص خود، هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

روستای طراز ناهید

روستای طراز ناهید یکی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهر ساوه است.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این شبکه گره چینی فلزی ،می باشد که در آرامگاه این روستا توسط شرکت صنایع فلزی پارس طراحی و اجرا شد.این شبکه گره چینی به عنوان یک آثار هنری محلی در قبرستان  روستا نصب شده است و به تنهایی یک دیدنی بسیار جذاب و زیباست.

بازدید از روستای طراز ناهید و شبکه گره چینی سنتی فلزی آن، تجربه‌ای منحصر به فرد و جذاب است. در این روستا، می‌توانید با فرهنگ و زندگی مردمان محلی آشنا شوید و از زیبایی‌های طبیعت اطراف لذت ببرید. c340

در این بلاگ پست، قصد داریم به شما توصیه‌هایی برای سفر به روستای طراز ناهید و لذت بردن از شبکه گره چینی سنتی فلزی آن بدهیم. همچنین، با برخی از دیدنی‌ها و جاذبه‌های دیگر این روستا آشنا خواهیم شد. پس همراه ما باشید و این تجربه فراموش‌نشدنی را با ما به اشتراک بگذارید.

جمع بندی:

امیدواریم که از این بلاگ پست لذت ببرید و اطلاعات مفیدی را درباره روستای طراز ناهید و شبکه گره چینی سنتی فلزی آن به دست بیاورید. در ادامه، با جزئیات بیشتری درباره این جاذبه فرهنگی و گردشگری آشنا خواهیم شد. منتظر نظرات و پیشنهادات شما همراهان عزیز هستیم.

 

c341

c342

c343

c344